کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

بدون عنوان

1390/3/18 12:02
نویسنده : مامانی
422 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام نی نی نازم:

دیروز بالاخره رفتم و جواب آزمایشم و گرفتم.

فهمیدم که ٢ ماهه که تو دلمی.

راستی دیروز که خونه مامان ملی بودیم یگانه گفت که دوس داره برات بنویسه:

یگانه الان ٧ سالشه ولی هنوز مدرسه نمی ره

ولی یاد داره بنویسه و بخونه

خودش اینا رو برات تای÷ کرده:

دختر خاله جان وقتی که به دنیا آمدی

خیلی بوست می کنم.

وای چه

 

قد ناز باشی من دلم

ضعف بره و تو رو بغل کنم.

 

دوست دارم

 

 

یگانه

سلام خشگل خانوم

من و مامانم تر ندی دیم

 حنوز زود به دنیا بی یا

من ترب بی نیم

 

یگانه دوس داره تو دختر باشی تا باهم بازی کنین.

من یگانه رو خیلی دوس دارم مامان جون.

آخه خیلی دختر خوبیه.

خاله قربون این مدل تای÷ کردنت بشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)