کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

کوروش 5 روزه ی مادرررررررررررر

1390/10/12 13:20
نویسنده : مامانی
830 بازدید
اشتراک گذاری

زیاد نمی تونم بشینم و تایپ کنم ولی دلم نیومد نگم که کوروش چه پسر فوق العاده ایه و منو اصلا اذیت 

نمی کنه.فقط بزا شیر بیدار میشه و بعدشم که همش خوابه. نگرانم خودم چشمش کنم.

بخیه هامم گاهی خیلی درد می کنه ولی شیرینیه داشتن کوروشم ارزش همه چیزو داره.

خدایا شکرت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت !

راستی امروز می خوایم ختنت کنیم خدا رحم کنهههههه! و یه آزمایش دیگه که تشخیص و پیشگیری 

از چندین نوع بیماری

خوب من رفتم دیگه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مریم مامان عسل
13 دی 90 1:34
وای وای! قربون اون کلاسش! خوشجل پسل قند عسل. جیگمل خاله! زهره جون نگران نباش! عسل هم اولاش خیلیییییی ساکت بود! بذار یکم که بغلی شد میفهمی بچه داری یعنی چی!
مم و زین
13 دی 90 15:13
ماشالا هزارماشالا روز به روز قشنگ تر میشه.خدانگهتون داره
مامان نفس طلایی
13 دی 90 20:34
ای جانم
mamane Ali
14 دی 90 11:37
سلام عزیزم .. چقدر زود قراره ختنه اش کنین ! البته من از این چیزا سر در نمیارم ولی هنوز خیلی کوچولوه ! انشالله همیشه همینجوری بمونه و مامانیش رو اذیت نکنه