کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

آخرین نوشته ی مادر خانومیت قبل از در آغوش کشیدن تو...

1390/10/8 6:35
نویسنده : مامانی
447 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم الان دقیقا ساعت 6: 30 دقیقه ی صبح 5 شنبه 8 دی ماه نود هست. روزی که گل پسر من قراره 

چشمای خوشگلشو به این دنیا باز کنه. ایشالا به امید خدای مهربون دفعه ی بعد با عکسای پسرم آپ 

می شم.

دوستون دارم و به یاد تک تکتون هستم.مژهاسترس

خیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان کوروش
8 دی 90 8:04
کوروش کوشولو زود بیا ما می خواهیم روی ماهتو ببنیم
رضوان مامان رادین
8 دی 90 9:27
سلام عزیزم امیدوارم نینی خوشگلتون صحیح و سالم بدنیا بیاد. با اجازه لینکتون کردم. تا بعدا عکس آقا پسرتونو ببینم
رادین کوچولو
8 دی 90 13:29
واااااااای وقتی اینو من دیدم کلی خوشحال شدم. امروز یه فرشته کوچولو به دوستای من اضافه میشه. کوروش جان خوش اومدی عزیزم
مم و زین
9 دی 90 15:10
سلام تبریک میگم به دنیااومدن پسرنازت رو.اسمشم ماشالاخیلی قشنگه.کوروش.مبارکه عزیزم