کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

عید بهترین پسر دنیا مبارک

1390/9/7 0:16
نویسنده : مامانی
460 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز عید غدیر بود و من و بابا تا ساعت ١ خونه بودیم.

بعد از اونجایی که ماشین و فروختیم و یکی دیگه ثبت نام کردیم و هنوز بهمون ندادنش تصمیم گرفتیم بدون

ماشین و با تاکسی تلفنی بریم رستوران راستگو.big-animated Smiley

وقتی رسیدیم اونجا به یه صف طولانی برخوردیم که تازه باید نیم ساعت صبر می کردیم تا نوبتمون بشه!!!

منم گفتم ولش کن بریم یه جای دیگه!

خلاصه کلی پیاده رفتیم تbig-animated Smileyا رسیدیم به رستوران ملت, اونجا هم رزو بود و غذا هم تموم شده بود.big-animated Smiley

دیگه سوار تاکسی شدیم و اومدیم نزدیک خونه رستوران مرادی که اونم غذا نداشت.ابروشکلک های شباهنگ

بالاخره رفتیم پیتزا پیتزا سر کوچمون. خیلی خوشمزه بود. و اومدیم خونه.big-animated Smiley

بابا جون یه ساعتی خوابید و بعدش رفتیم خونه باباجون( بابای من) عید دیدنی!

خانواده ی شوهر خاله جونت همه اومده بودن عید دیدنی!

مامانی قیمه بادمجون با مرغ درست کرده بود که مثل همیشه خیلی خیلی خوشمزه بود و بعد از

شستن ظرفها با زکیه جون و سمانه جون و خواهر جونم و بعد از کمی شب نشینی با ماشین سلمان

خان ( برادر شوهر خواهرم) برگشتیم خونه.( با ما تقریبا همسایه هستن )

راستی امروز خاله جونی و مامان جونی دستشون و گذاشتن رو دلم و ضرباتتو حس کردن.

الان که داشتم وبلاگا رو می خوندم تو تند تند تکون می خوردی البته بیشتر شبیه سکسکه بود یا تپش

قلب کوچولوت تا آهنگ وبلاگ محیا جون بلند شد دیگه حرکت نکردی! آهنگشو دوس داری عزیزم آره؟

٤٠ روز یا نهایتا ٤٥ روز دیگه تو آغوشمی و من و زندگیمو غرق لذت خواهی کرد.

مامان مشتاق دیدنت گل زمستونی من!

راستی یادم رفت بگم که امشب محمد رضا کوچولو ( پسر دختر دایی من ) که با تو دقیقا یک سال

تفاوت سنی داره هم خونه ی بابا جون بود. نمی دونی چقد خوشگل و خواستنی شده ماشالا!

نمی دونم چرا هیچ عکسی رو نمی تونم آپلود کنم!big-animated Smileyflat Smiley

مامان بابا های مهربون اگه می شه کمک کنین!

رو همون درخته تو قسمت ارسال مطلب جدید کلیک می کنم عکسم از رو سیستم انتخاب می شه

ولی نمی دونم چرا آپلود نمیشه!!!!big-animated Smiley

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان هستی
25 آبان 90 8:18
آخه حجم عکسات زیاده مامانی روی عکس مدنظرت کلیک راست کن بعد با استفاده از paint بازش کن بعد ctrlوw رو بگیر بعد عدد 100 رو کم کن اینجوری حجم عکسات کم میشه
مامان کوروش
25 آبان 90 9:38
عزیزم وقتی عکست رو انتخاب کردی بزن آپلود فایل بعد بهت یه پیغلم می ده که با موفقیت آپلود شد اون موقع نشون می ده عید به تو و کوروش نازیت مبارک
مریم مامان عسل
25 آبان 90 16:22
بازم سلاممم. 3شنبه ساعت 7 صبح میرم بیمارستان اگه خدا بخواد. ازین روزای آخر لذت ببر. من که مطمئنم دلم برای تکونای عسلی توی دلم تنگ میشه. التماس دعا