کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

سلام پسر بلای من

1390/7/24 15:24
نویسنده : مامانی
500 بازدید
اشتراک گذاری

 

خبررررر جدید دارم برات کوروش جونم.

خاله انسی داره نی نی دار می شه و یگانه خوشگله هم خواهر می شه!

نمی دونی چقد خوشحاله

اردیبهشت ایشالا به دنیا میاد.

یعنی وقتی که شما تقریبا ٤ یا ٥ ماهته!

پسر عزیزتر از جونم

دیروز صبح با بابای مهربونت رفتیم آزمایشاتی که دکترم برام نوشته بود و انجام دادیم و جوابشم سه شنبه

ساعت ٥ آماده می شه و ٤ شنبه هم قراره ببرم جوابو دکتر ببینه.

آزمایش دیابت بارداری و چربی و یه سری آزمایشات لازم دیگه.

بعدشم رفتم خونه ی دختر دایی هام که تو یه ساختمون زندگی می کنن.

زینب جون دختر دایی کوچیک تر و فهیمه جونم خواهر بزرگست.

زینب جون یه پسر با مزه داره که اسمش پارساست و الان ٢ سال و نه ماهشه و فهیمه جون مامان

سارا و صدراست.

سارا امسال کلاس اوله و صدرا وارد ٤ ماه شده.

صدرا خیلی دوست داشتنی و نازه. تپلی و با نمک و آروم.

ولی پسرک من بهترین پسر دنیاست.

دیروز فهیمه حون دید که صدرا یه دندون کوچولو درآورده. باورش نمی شد که تو ٣ ماهگی دندونش در

بیاد.

خلاصه ناهار اونجا بودم و بعد از ظهر رفتیم با زینب از مغازشون چند تا لباس خیلی قشنگ برات گرفتم که

تصور دیدن تو تو اون لباسا من و عاشق تر می کنه.

دیگه داره طاقتم از ندیدنت طاق می شه پپسسسسسسسسسسرم.

بابا هم همینطورر.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله مریم
24 مهر 90 21:39
بوس برای کوروش جون و مامانیش بارداری خواهر جونیت هم مبارک زهره جان
مریم مامان عسل
28 مهر 90 2:01
سلام . خوبی؟ کوروش جون خوفه؟ تغییر قالب مبارک.