کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

بازم عکس

1391/11/29 14:19
نویسنده : مامانی
493 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب رفتیم طرقبه من اینا رو خریدم.

جاکلیدی خوشگلم. تو عکس زیاد قشنگ نیفتاده! 

خودمُ با اینا خفه میکنم!! اینقد که دوست دارم. ( آلبالو خشک,  گیلاس خشک, تمبر هندی, قرقوروت! لواشک) قرقوروتِ اینقد ترشـــــــــــــِ! امروز قرمه سبزی پختم ریختم توشوقت تمامخوشمزه

ایشون یک عدد نفس هستند.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

Windysmith
29 بهمن 91 18:22
به به
منم عاشق قره قوروت و... هستم
كلا چيزاي ترششش
عجب نفسي دارين شما بوس بوس به لپش


بیا خونمون باهم بخوریم جیگر جون! من باهات قهر نیستم به خدا! میخواستم برات رمزُ بذارم وقت نشده بود الان میذارم ویندی جون! میبینی نفسم به نفسم بنده
شهرزاد
29 بهمن 91 22:59
نفسه منو نگااااااااااااااااااااا دندوناشو موش کوچولو من قربون اون گ.نه هات بشم خاله که انقد شیرینییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی


عاششششششششششقشم ای خـــدا! مو رِ بوکوش دیگه
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
30 بهمن 91 2:23
سلام ~~~~~~~~$$$$
~~~~~~~~~~..$$**$$
~~~~~~~~~...$$$**$$
..دوست خوبم.. $$$~~~'$$
~~~~~~~~$$$"~~~~$$
~~~~~~~~$$$~~~~.$$
من آپمممم ~~$$~~~~..$$
~~~~~~~~$$~~~~.$$$
یه ~~~~~~ $$~~~$$$$
~~~~~~~~~$$$$$$$$
~~سری~~~~$$$$$$$
~~~~~~~.$$$$$$*
~میزنی~$$$$$$$"
~~~~.$$$$$$$....
~~~$$$$$$"`$
~~$$$$$*~~~$$
~$$$$$~~~~~$$.$..
$$$$$~~~~$$$$$$$$$$.
$$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$
$$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$
$$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$
3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$
~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$
~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$
~~~$$$$~~~~~~~$$~$$"
~~~~~$$*$$$$$$$$$"
~~~~~~~~~~````~$$
منتظرحضورسبزت هستم.'$
~~~~~~~~..~~~~~~$$
~.........~نظــــــــر~~~~$$
~~~~~ســــــــــــتاره~~~$$
~~~~~یـــــــادت نره~~~$$
~~~~~~$$$$$"~~.$$
~~~~~~~"*$$$$

---------------
چطور تونستي اين عكساي خوشمزه رو بذاري .....بي رحم!!!!!!!!!!!!!!
نميگي آدم دهنش آب ميوفته نصف شبي قرقوروت از كجا بياريم!!!!!!!!!!


آمَدووووم!! خخخخخخخخخخخخخ به هدفم رسیدم پَ!؟
انسی
30 بهمن 91 10:33
1.جا کلیدیت فوق العاده است.
2. باز این قدر نخوری مثل اون دفعه گ و ز پیچ بشی و فشارت بیفته.
3. الهی خاله قربونت بشه نفس طلا با اون دندونای قشنگ سفت مصنوعی مانندت جگر نفس قربون مهربون عشوه گر دل ربا


اراده ندارم خواهــر! همی الان داروم آلبالو خشک موخوروم به حد ریقو شدن کوروش همه اینایی که گفتی+ عسل
✿nazi✿
30 بهمن 91 11:15
زهره جونم شما مشهدین؟


آآآآآآآآآره! شمام مشهدی هستین مگه؟
راشین
30 بهمن 91 11:17
وایییییییییییی دهنم اب افتاد


بِفِـــــــــــــرما
✿nazi✿
30 بهمن 91 11:32
من مشهدی نیستم عزیزم ولی برادرم مشهد زندگی می کنه . قبل از عید قراره بیام مشهد حتما باهات تماس می گیرم ببینیم هم قربونت برم


الهی!! نمیدونی چقدر خوشحال شدمممممم!ما آب و برقیم نزدیک پارک لاله!
تينا
30 بهمن 91 12:03
چرا نظر منو تاييد نكردي آخه


باور کن نظری واسه این پست از طرف تو نیومده دوستم :s
عطیه
30 بهمن 91 12:10
مباااااااارکههههه


نرگسی
30 بهمن 91 13:10
دهنم آب افتاد اخه دختر ..
مبارکت باشه خوشگله ..


مامان اتنا
30 بهمن 91 13:54
فدات خوش به حالتون من خیلی طرقبه دوست میدالم .ولی سهم ما سالی یه بار لذته.نوش جونت .دلم ضعف رفت. خدا زهره جون نفست رو سلامت نگه داره وتو رو برقرار .


یه بار بیاید مشهد باهم بریم طرقبه! ممنونم از آرزوی قشنگت آتنا جونم
شهرزاد
1 اسفند 91 0:14
وای زهره خواهرت چه باحاله مردم از خنده بخیه هام داشت منفجر میشد وبلاگ نداره من اونجاهم خراب شم؟


خواهرم یه ذره فقط از من بانمکتره! وبلاگ داره بابا! تو لینکام آخراش وبلاگ حمیدرضا گلم