کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

سالم بیا

1390/7/3 11:25
نویسنده : مامانی
786 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر کوچولوی مامان و بابا

یه مدت برات ننوشتم ببخش گل پسرم

داریم با هم هفته ی ٢٥ رو می گذرونیم

دیشب بابا اومد خونه و دو دست لباس آورده بود که عمو پرویز بابا جون برات از آمریکا آورده بود.

چقد خوشگل و دوست داشتنی می شی تو اینا.

امروزم بهشون ایمیل زدم و تشکر کردم و ازشون خواستم اگه امکانش هست بازم برات وسایل بفرستن.

پس فردا من و بابا داریم میریم کیش.ببینم چی پیدا می کنم برا عشقم بگیرم.

مامان جون چند روز پیشا خیلی عصبانی بودم و دو تا جیغ کشیدم.

من و ببخش

خلاصه اینکه خیلی دوست داریم هم من هم بابا

اون که دلش برات می تپه و حسابی منتظرته.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سحر
3 مهر 90 11:32
سلام به ما سر بزن خوشحال میشم تبادل لینک کنیم
مامان عسل( خاله مریم)
3 مهر 90 17:18
سلام. خوش بگذره بهتون. مواظب کوروش باش. لینکم کن. http://asalkhanoom.niniweblog.com/