کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

به کوروش کوچولو رای بدین لطفا :*

1391/8/21 13:07
نویسنده : مامانی
605 بازدید
اشتراک گذاری

لطفا وارد اینجــــــــــــا بشید و به کوروش کوچولو رای بدین! ( البته اگه به نظرتون

بامزه هست.) ممنونیم.

1 ) به قسمت نظرات رفته و عدد 1001 رو بزنید.

2) برای اینکه حتما رای ثبت بشه

باید به سه نفر رای بدین! اول بزنین 1001 بعد دو تا دیگه ( هر کیو دوست

داشتین اگه سه تاشو 1001 بزنین باطلِِ

 3) حتما آدرس ایمیل یا آدرس وبلاگتونُ بذارید اونجا وگرنه رای ثبت نمی شه!

منتظرتونما!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مریم مامان عسل
21 آبان 91 5:27
من رفتم سه تا 1001 رای دادم
اگه کوروشو نمیشناختم هم همین رای رو میدادم چون واقعا از بقیه بانمکتر بود اونجا.


مرسی مهربونم. ولی مثل اینکه باطلِ باید به 3 نفر متفاوت رای بدی تا حساب شه
نرگسی
21 آبان 91 10:54
مامان زهره میدونی چی شد ؟؟؟؟؟؟؟؟
من نمیتونم تو بلاگفا نظر بدم کد امنیتی نمیده !!!


عطیه
21 آبان 91 12:21
سلام به کوروشی رای دادم


مرسی گلم
عطیه
21 آبان 91 12:38
زهره خانوم نوشتین هر سه تارو یکی بزنین
اشتباه قبول نیست


درستِ عزیزم من نمی دونستم! باید 3 تا رای به سه نفر متفاوت داد.
یکی از رای دهنده ها
22 آبان 91 9:06
سلام مامان کوروش عزیز پسرتون خیلی بانمکه برا من متاسفانه 1001 و 4تا عکس دیگه باز نشد ولی اگه این عکس که کلاه سرشه رو گذاشته بودید حتما رای بیشتری میگرفت در کل پسرتون فوق العاده س امیدوارم زیر سایه ی پدرو مادرش بزرگ شه


وای ممنونم ازت رای دهنده عزیز! لطف کردی! راستی برای ثبت رای حتما باید ادرس ایمیل یا وبلاگ میذاشتید اونجا! وگرنه باطل هست.راست میگیدا! این عکسشم خیلی خوشگله! ایشالا دفعه بعد اینُ میذارم.
ملی مامان میکاییل
22 آبان 91 12:10
هی ادمو سره کار می ذاری
رفتم مجددا به عسلم راییدم
فکر کنم رای قبلی منو دزدین
دارن باهاش پز می دان


مرسی ملی جونم! دیدم قربونـــــت!
همون رای دهنده
22 آبان 91 20:43
سلام مامان کوروش نمک
امروز به دوستم تلافی اونروزی که رای نشد بدم گفتم رفت و رای داد
حتی برنده نشه مهم اینکه که خیلی بانمکههههههههه
و معلومه مامان مهربونی هم داره



خیــــــلی ممنون! خوشـــحالم دوستای خوبی مثِ شــما دارم عزیز دلم

فرنوش
23 آبان 91 11:09
عزیزم ما فقط دو روز مشهد میمونیم
اگه فرصت شد حتما بهت زنگ میزنم تا روی ماهتو ببینم
مرسی از مهمون نوازیت خانومی


مشتاق دیدنت هستم عزیز دلم



راستی ممنونم که به کوروش رای دادی!