کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

17 و 18 آبان و یه عالمه عکس :)

1391/8/19 2:31
نویسنده : مامانی
1,033 بازدید
اشتراک گذاری

کوروش در حال خراب کاری

در ابتدای حرکت به سمت خونه خاله انسی ( دیروز که بشه پریروز )نیشخند

بعد از حرکت مژه

مامان, کوروش و یک آقای کچل مهربان {#emotions_dlg.e29}

کوروش, مامان بدون آقای کچل مهربانابله

عزیز مامان در اواسط حرکت ماشین ( پشت چراغ قرمز بود که تونستم عکس بگیرم.)خیال باطل

ا

 اگه پو.لی.س مولیس هستی, مدیونی عکس پایینُ ببینی!{#emotions_dlg.e31} می گم نبین!!! خودت جرص میخوری!{#emotions_dlg.e40}

خاله انسی میگه منُ کوروش تو این عکس خیلی شبیه همیم! نمیدونم راست میگه یا میخواد دلگرمی 

بده خواهر؟{#emotions_dlg.e25}{#emotions_dlg.e35}

وقتی داشتم این عکسا رو میگرفتم پشت چراغ قرمز بودم. بعد یه خانومِ عابر پیاده رد شد از کنارم گفت:

می بینم که هم بچه رو پاتِ هم اس ام اس بازی میکنی!! منم گفتم در خدمت باشیم؟ ( فکر میکرد 

دوربین موبایلِ{#emotions_dlg.e28})

آموزش رانندگی توسط کوروش به مامی

اینجام خاله انسی میگه حمیدرضا کپی کوچولوییای منِ{#emotions_dlg.e25}

دو تیکه از قلب من{#emotions_dlg.e11}

کوروش و ببعیش که عیدیِ مامان اعظمشِ!( خیلی دوسش داره و همش بغل و بوسش میکنه و با صدای

نازک باهاش حرف می زنه! اونم کوروش با اون صدای مردونش!!!! چشم

اینم یگانه و سارا نوه دایی محسن من! ( همون روز که میخواستم برم خونه انسی, سر راه رفتم مغازه دختر داییم که طرفای خونه انسی ایناست. یه لباس اسپرت ساده و در عین حال شیک واسه خودم و این لباسایی که کوروش تنشِ کنار ببعی رو واسه کوروش گرفتم خیلی دوسشونم دارم ) این دختر همون دختر داییمه که گفتم.اوه با من اومد خونه انسی! آخه هم مدرسه ای و همسن یگانه هم هست.

اینم که باز سارا و یگانه و کوروش ( حاضر شده بودیم بریم خونه عمه منیرم ) یگانه نسبت به

همسن و سال هاش خیلی درشتِ! در این عکس کاملا مشخصِ لبخند

من عاشق این سوراخمکلافهماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم مامان عسل
19 آبان 91 1:58
وای خدا هلاکتمممممممممممممم کوروش
ماشالله به جونت عزیزم.
از چشم بد دور باشی.
زهره تو اون عکس واقعا شبیه همید مادر و پسر
حمیدرضا رو ببین گوگولی من!


واخعــــــــــــــا؟؟ خودا از زبونت بشنفه خواهـــــــرر
نرگسی
19 آبان 91 11:04
ماشالله به یگانه جون که انقدر ناز هم هست .. آخرشی زهره جوووووووووون ..


آره خیــــــلی نازه! مگه چی کار کردم آبجی؟
ملی مامان میکاییل
19 آبان 91 23:25
سوراخش تو حلقمممممم
به نظره من خیلی شبیه همین
بعد زهره جون بذارش رو صندلی ماشین
این فسقلی ها خیلی باهوشن کافیه
بفهمن می تونی موقع رانندگی بغلش کنی
دیگه ولت نمی کنه


نخیر سوراخش تو حلقِ خودمـــــــــــــــ
جدی میگیــــــــــــ؟خدا خیرت بده آبجبـــــــــ!!