کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

سلام پسر با ایمان من

1390/5/31 14:36
نویسنده : مامانی
462 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب دومین شب احیایی بود که تو با من بودی.

دیشب با تمام وجودم از خدا خواستم سالم باشی و جزو بندگان صالح خدا باشی.

من مطمئنم تو یکی از پاکترین فرشته های خدایی.

مامان جون به من یه قول بده.

من آرزو دارم تو انسان باشی

برای بقیه ارزش قایل باشی

اگه شکست خوردی ناامید نشی

پسر گلم

سعی کن سنگ زیرین آسیا باشی

من دوست دارم, ولی تا جایی که مربوط به من بشه اجازه نمی دم لوس بار بیای و یا من بخوام با

دوستی

های الکی در واقع بزرگترین دشمن تو باشم.

راستی ٢٩ مرداد تولد من بود.

با بابا جونت و دایی زئوفت رفتیم حرم اما متاسفانه چون شب ١٩ ماه مبارک رمضان بود همه ی راه های

منتهی به حرم و بسته بودن.

رفتیم آب میوه خوردیم و بابایی تولدم و بهم تبریک گفت.

و کادو یه تراول ٥٠٠٠٠ تومنی بهم داد.

مامان از خدا می خوام بهترین هدیه ی تولدم و از چشمای خوشگل تو بگیرم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آرمان
31 مرداد 90 14:46
سلام.ایشاء ا...همانطوری که خودتون هم خواستین فرزندی سالم و صالح در دامنتون پرورش پیداکنه و زندگی گرم و با صفایی داشته باشید. راستی من هم تولدم 29 مرداد بود.تبریک میگم تولدتون را و به امید اینکه با همسر و فرزند تو راهتون شاد باشید و راحت هم زایمان کنید.
مامان علي
1 شهریور 90 19:19
چه دعاي قشنگي براي ما هم دعا كن تولدتم مبارك
مامان آرمان
1 شهریور 90 19:53
سلام خانومی.ممنون که شما هم به ما سر زدید.چرا دلنگرونی؟ اصلا نگران نباش ایشائا...همه چیز به خوبی ادامه پیدا میکنه و فرزندت را در آغوش میگیری. اگه سوالی یا راهنمایی خواستی من خوشحال میشم بهت کمک کنم عزیزم.
مادر
2 شهریور 90 0:35
سلام. اگر عکس نی نی میخوای آپلود کنی در قسمت ارسال مطلب جدید بالای صفحه باز شده تو نوار منو عکس یک درخت هستش که یعنی آپلود عکس و بعد اگر عکسی در کامپیوتر ذخیره داره Browsمیکنی ولی یک تلگرافی مدیریت نی نی سایت برای همه داده که یک سری عکسها را نمیشه از این طریق آپلود کرد که اون را تو قسمت تلگرافت میتونی بخونی و... البته من خودم این قضیه را تازه متوجه شدم و فکر میکنم برای آپلود عکسهای غیره نی نی باید از آپلود عکس بقیه سایتها استفاده کنیم یعنی قسمت آپلود عکس را از سایت دیگه در امکانات وبت ذخیره کنی و بعد بتونی عکس بذاری. اگه سوالی داشتی بتونم جواب میدم.