کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

تبریز

1391/5/26 15:27
نویسنده : مامانی
488 بازدید
اشتراک گذاری

 

دیشب تا صب خبر میخوندم و وبلاگ گردی. عکسای زلزله رو که دیدم دیگه هق هق امونم و برید. میلرزیدم. 

تصمیم گرفتم کوروش و بذارم پیش یکی و برم تبریز. باید برم. قلبم داره از جا درمیاد. کاش بشه برم. شنبه 

میرم دفتر هواپیمایی. خدا کنه بشه. با خانواده محمد نزدیک 1 تومن جمع کردیم. میترسیم به کسی بدیم 

ببره. باید خودم برم. خدا خودت بخواه که برم. نمیتونم بی تفاوت باشم. نمیشه. بچه ها دعا کنین همه چی 

جور شه برم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نرگسی
26 مرداد 91 16:11
ایشالله ..


امیدوارم.
ملی مامان میکاییل
26 مرداد 91 23:06
امیدوارم همون که دوست داری بشه اما بچه به این کوچیکی رو که نمی شه تنها گذاشت یه مرد مطمئن پیدا کنید
منم با دیدن عکسا دیوونه شدم خیلی ناراحتم


نمیدونم چی کار کنم! دلم آروم نداره!!
مریم مامان عسل
27 مرداد 91 6:00
زهر انقدر خودتو عذاب نده.
بری اونجا مریض میشی.
ببین میتونی یه ادم مطمئن پیدا کنی دست اون بفرستی؟


بلیط به تبریز نیست که نیست!! انگار قسمت نیست... ای خدا! کی میتونه برسونه به دستشون؟
مریم مامان نخودچی
28 مرداد 91 9:35
زهره جون ...
الان با پدرشوهرم صحبت کردم گفت اگر بریزی عالیه ...
منم تا 11 میرم خونشون تا اون مقداری که خودمون جمع کردیم ببرم...
ای کاش توهم تهران بودی اون موقع بهتر میتونستیم براشون پول جمع کنیم...
تا 11 - 12 خونم خدا کنه زودی بخونی.


مرسی مریم جون