کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

26.5.91

1391/5/25 13:18
نویسنده : مامانی
488 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز عصر علی آقا ( پسر دایی من ) اس ام اس داد که بعد افطار میایم خونتون. ما هم نوشتیم تشریف

بیارین. اونا یه پسر ناز دارن که 20 روز از کوروش بزرگتره و اسمش شهریاره. ( قبلا عکسشو گذاشتم) تند

تند جمع و جور کردم و قهوه دم کردم. محمد با کوروش رفتن خربزه و پسته تازه خریدن و اومدن. سریع

خربزه رو قاچ کرد و چید تو ظرف منم غذای کوروش و درست کردم. کوروشم خوابش میومد و نق های ته

حلقومی میزد

( انسی تو میفهمی من چی میگم! میدونی عمق فاجعه رو !) ساعت 9:30 بود که رسیدن و کوروش کم

کم آروم شد. وای یه پسر خوبی دارن. 6 تا دندون داره. به مینا میگم غذا بهش چی میدی؟ میگه غذای

سفره. الان کوکوی کدو خورده اومده. توپ و میگرفتی جلوی پاش شوت میکرد. اینقد با مزه بود. کوروش

کمی که خوابید اخلاقش بهتر شد و رابطه و حرف زدن این دو تا دیدنی بود. صداهای خنده داری در

میاوردن و آخرش با هم بغض میکردن. ( شاید روح پاکشون داشت در مورد نی نیای تر/ک خرف میزد ناراحت)

 ساعات 11:30 بود که میخواستن برن و اصرار های ما مبنی بر موندن برای سحری کار ساز نبود. تا دم در

همراهیشون کردیم و با پیشنهاد من رفتیم تا پارک سر کوچمون یه نیم ساعتیم اونجا نشستیم.اومدیم

خونه  محمد گقت برام سحری آش کوفته ریزه درست کن. وای کوروش تا ساعت 3 فقط جیغ زد و گریه

های شدید کرد. نمیفهمیدم حالشو!!  یه آب میوه گیری داریم کوروش ازش خیلی میترسه. بردیمش

پسش اون خودشو چسبوند به باباش و بعدش ساکت شد دیگه. عجب بچه ایه ها!! ÷ قرار

گذاشتیم امروز وسیله برداریم بریم پارک پونه. حالا میخوام اگه شد کارامل درست کنم ببرم. کوروش بیدار شده برم ببوسمش. چشمک

 

ث

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

یگانه
25 مرداد 91 14:36
این کیه دیگه علاحی خال غربون کوروش بشه


شهریاره عزیزم. بزرگ شده.
مریم مامان عسل
26 مرداد 91 3:49
جانممممممممممم
کوروشم که مثل عسل با چشمای نیمه باز میخوابه!
البته منم همینجوری میخوابم
هههه
ای وای من ازین جیغ جیغ و نق نق کردن این بچه ها! اونم وقتی یه دنیا کار ریخته روی سرت...



ههه. منم همینطور با چش باز میخوابم.
ملی مامان میکاییل
26 مرداد 91 13:22
نمی دونم چرا اصلا دسته خودم نیست عاشقه آدماییم که با من موافقن
عـــــــــــــــاشقتم
می گم تو عکس اینجوری افتاده یا من احساس می کنم شهریار کمی چشماش چپه ؟؟ چون بعضی بچه ها تو این سن اینجوری می شن و باید به موقع رسیدگی کرد [hr

به جون خودم منم عاشق توام. عاشق سادگیت و مهربونیت. به نظر من هر نوشته ای تا حدودی شخصیت نگارندشو نشون میده. من میدونم و مطمئنم تو خیلی خوبی. خیلی. نمیدونم به خدا. من متوجه نمیشم.:؟
ملی مامان میکاییل
26 مرداد 91 23:09
نگاه چشماش کن هر دو چشم به سمته بینی منحرف شدن
می گم چقد فضا عشقولی شد بیا بغلمممممممم اووووووووماچ

ههههههههه, واقعا هاااا
بپر بغل خواهرررر بدیوووو