کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

خرید+ مایون+ وقت اتلیه

1391/4/24 16:44
نویسنده : مامانی
569 بازدید
اشتراک گذاری

این پیراهن رو 25 تومن گرفتم. کروات 15 تومن و جوراب 5 تومن ( ثبت قیمتها برای یاداوری و  قدر دانستن ارزانی این روزها در اینده است و ارزش دیگری ندارد.)

امروز عصر وقت اتلیه داریم. نمی دونم چرا استرس دارم...هیپنوتیزم

 

 

 

تایپ لاین ها هر کدام 8 تومن

یه شلواری بود که خیلی با پیرهن و کراوات ست بود و خیلی شیک و ناز بود. منم سرخوش برداشتهبودمشششششش. اگه گفتین چند بووووووود؟تعجب 60 تومن. اندازه دو تا کف دست بود بوخودااااا ( خیلی شیک گذاشتمش سر جاشهیپنوتیزم

 

 

تبلیغ دمپایینگرانوقت تمام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مریم مامان عسل
24 تیر 91 16:38
قرونت بشم با این لباسای خوشششگلت عزیزم.
مبارکت باشه.
به عروسی دایی رئوفت بپوشی ایشالا!


ههههه. دایی رئوفم هنوز جوجست مادر خانومی من!
نایسل
24 تیر 91 21:03
مبارکش باشهههه ایشالا روز به روز داره خوشگل تر میشه
ماشالا هزار ماشالا


مرسی الناز جونم. اره خوشگل شده و با نمک می خوام گاز گازیش کنم دیگه
یک عدد خانومی
24 تیر 91 22:21
هی وای من!!!!!!!!!
کروات 15 تومن؟؟؟
چه خبره؟ خدا رحم کنه!! ولی خداییش لباساش خیلی شیکند انشاالله مبارکش باشه پسر!!




ممنونم. من اگه قیمتشو میدیدم هرگز شکر به این شیرینی میل نمی کردم.
یک عدد خانومی
24 تیر 91 22:23
یعنی عکس آخری تو غده پانکراس منه
بی زحمت آدرس اون دمپایی فروشیو بده منم برم بخرم.
مدل 2012 هستش دیگه؟!!!


ببین نمایندگیشو خودمون داریم اینا جفتای اخرش بود دیگه نیداریم.
یک عدد خانومی
24 تیر 91 22:25
در کل خیلی باحالی زهره! از خوندن این طنزیاتت خنده میشینه رو لبم
خدا خیرت بده


دعا کن خدا شفام بده خانومی گلم
بی قرار مهدی
25 تیر 91 0:51
شیعیان خواب بس است برخیزید *** هجر ارباب بس است برخیزید اللهم عجل لو لیک الفرج انشا الله خدای مهربون فرزندتون رو حفظ کنه و جزء یاران امام زمان قرار بده مهدوی باشید و سر بلند یا علی مدد
مامان سونیا
25 تیر 91 15:40
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
یگی بلا
28 تیر 91 13:28
سلام خاله جونم از طرف من کوروش را بوسش کن


باچه خاله ای. بوس بوسسسسس
مامان آیدین
29 تیر 91 3:01
مبارکت باشه عزیزم ایشالا کروات دامادیت نفسم


ایشالااااااااااااااااااااااا