کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

19.4.91 خوب من کوروش

1391/4/20 14:16
نویسنده : مامانی
427 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب تا صبح خوابم نبرد. مشغول وبگردی شدم و دو تا وب که از سبک نوشته هاشون خوشم اومدم پیدا 

کردم. چند وقتیه با کوروش خیلی عشقولی شدیم و اون فقط منو میخواد. حسابی مامان شناس شده و دل

من قیلی ویلی میره حسابی! ساعت 5 صب بود  که دیگه لب تاپ و بستم نمازمو خوندم بعدش کوروشم

و در اغوش گرفتم و بوسه بارونش کردم. از نگاه کردن به جشای خوشگلش خسته نمی شم! فقط موندم

چحوری خدا رو ممنون باشم به خاطر این فرشته مهربون. مطمئنم پسر مهربونی میشه. نگاهاش خیلی خوبه.

یه حس خوشبختی 

یه خالت مهربونی داره پسرم. خیلی می ترسم اون مامانی نباشم که اون لایقشه! وقتی می خنده انگار

خدا اومده زمین داره بهم اتمام حخت می کنه که بیا اینم خوشبختی! اینم امید! اینم عشق! منم تسلیم 

میشم و لبخندی از سر رضایت میزنم. خدایا خیلی تو خوبی! بچمو برام نگه دار! تو رو حون خودت قسم. 

حتی یه بارم مریض نشه! همه درد و بلاهاشو بفرست واسه من. با حون و دل میخرمشون. 

پ.ن: مموری دوربین در جیب مبارک محمد جا مونده و قادر به گرفتن هیچ عکسی نمیباشم! ( اگه ربطی 

بین مموری و جیب شلوار پیدا کردین بی زحمت به منم بگین!!!)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

یک عدد خانومی
20 تیر 91 15:10
تا 5 صبح وبگردی کردی اونوقت سراغ من نیومدی؟؟؟؟؟؟
دیگه وقتشه که آقت(عاقت) کنم: الهی مموری دوربینت تا ابد تو جیب شلوار شوشوخان جا بمونه
این شکلکه که داره دست میزنه تو فک کنه منم که دارم میکوبم به سینم و تو رو آق(عاق) میکنم


من باهات فهر میباشم! نظر من کو؟
نرگسی
20 تیر 91 16:24
ای جونم عزیز دلم .. حتما مامان خوبی هستی و خواهی بود .. ایشالله ایشالله که همیشه کنار هم شاد و سلامت و خوشبخت باشید گلم ..


مطمئن نیستم مامان خیلی خوبی باشم!
ملی مامان میکاییل
20 تیر 91 17:09
من جنس این حرفات رو چه خوب می فهمم


اوهوم!
یک عدد خانومی
20 تیر 91 20:51
نظرت کو؟؟؟
زود بگو تو کدوم پست نظر گذاشتی؟ شاید وبم دزد پیدا کرده خودم خبر ندارم.
زودباش


نمی دونم!! همین پست اخریه! شایددددددد.
یک عدد خانومی
22 تیر 91 3:47
رفتم گشتم و هی زیر فرشا رو بالا دادم و پشتی ها رو جابجا کردم ولی کامنتت نبود. یه کامنت مال پست قبلتر( پستِ لطفا بزنید تو دنده) بود که تاییدش کرده بودم ولی پست بالاییش هیچی نذاشته بودی

حالا چند بدم آشتی کنی؟


نیومده پس؟ نوشته یودم خوب شد پک و پوزش به زمین مالیده شد دختره ی بی جشم و رو! بعدم مادر شوهر بازی در اوردم و گفتم: چرا نی نی نمیارین؟
یک صد میلیونی بدی موقتا کارم را بیفته ممنون می شم!