کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

عید شما مبارک+ واکسن 6 ماهگی

1391/4/15 17:47
نویسنده : مامانی
432 بازدید
اشتراک گذاری

چقد بده که ادم یه عالمه نوشته باشه با کلی ذوق و شوق. بعد سیستم لعنتی قاطی کنه و هیچی به 

هیچی. خیلی حس بدیه! خلاصه میگم:

 1-دیروز واکسن 6 ماهگی کوروش جانم بالاخره زده شد. اینقد مظلوم بود که گرو گر اشکای من بود که

میریخت.

2- کیبرد فابریک لبتابو خریدیم و راحت شدم واقعا!! ( بیشرف 85 تومن تو گلوش گیر کرده بود فقط )پ

3- دوربین خریدیم

350 تومن همین بالایی ولی مشکی!

علت عکس نداشتنمم اینه که موبایلم خونه خواهر خانومی جا مونده و در واقع گم شده! چون هرجی 

میگرده پیداش نمیکنه!

دیشب کوروشو من حاضر شدیم که بریم خونه مامان اعظم. قبلشم زنگ زدم به محمد که میاد اونجا یه 

کیک بخره اخه تولد عمو احمد هم بود. خیابونا خیلی قشنگ بود و همه جا بستنی و شیرینی و شربت 

میدادن!

بابا خسرو سوت میزد و کوروش از خنده غش کرده بود.

دیگه دوربین دارم ایشالا زود زود میام.

یه ماشالا گنده بگین تا یه جیزی بگم:

وزن: 9400

قد: 73

دور سر:46 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

fahime
16 تیر 91 11:35
مبارک باشه...راستی واکسن 6 ماهگی محمد صدرا که خیلی بد بود ..انشالله کوروش جون اینجوری نباشه


نه خدا رو شکر اصلا اذیت نشد.
نایسل
16 تیر 91 14:33
ای جان مبارکه گلممم

عیدت مبارک گلم با تاخیرر


ممنونم الی جان. سالگردتونو تبریک میگم.
انسی جونی
17 تیر 91 13:00
مبارکههههههههههه دوربینتون. ارزو میکنم مموریش پر بشه از قشنگی های زندگی شیرینتون سه نفری در کنار هم.


سلام خواهر مهربون و دوست داشتنی خودم. ممنونم از ارزوی قشنگت عزیزم
نایسل
17 تیر 91 15:07
ماشالا هزار ماشالا دوبربین مبارکک




قابل نداره الی جون! بوس

یک عدد خانومی
17 تیر 91 15:38
دوربین جدید مبارکا
یالا عکس بذار یالا


باژه باژه
parsa
17 تیر 91 18:25
با سلام اگر مایل هستید بنر .هدر. لوگو. کارت ویزیت وقالب html برای خود تان با قیمتی مناسب و طراحی حرفه ای داشته باشید حتما به سایت ما یه سری بزنید پشیمتن نمیشوید http://www.lord-graphic.ir
نرگسی
17 تیر 91 20:12
مبارکههههههههههههه عزیزم .. هم 6 ماهگی کوروشی .. هم کیبرد و هم دوربیننننننننن .. ایشالله به سلامتی ازش استفاده کنی و عکسای خوشمل خوشمل بگیری .. ماشاللهههههههههههه هزار ماشالله برای کوروش بلا ..


ممنون از تبریکت نرگس حانم. بوس واسه تو و نی نی اینده!
ملی مامان میکاییل
19 تیر 91 9:06
هزار ماشاللهههههههه
دوربین تون مبارک همین دوزبین اینجا حول و حوش 240 هزار بود اتفاقان من هفته پیش دیدم


ممنون.طبیعتا اونحا باید ارزونتر باشه ولی دوربین خوبیه
من وجدانت هستم
25 تیر 91 19:14
یا شما خوب خالی می بندید یا فروشنده ها خوب انداختن


وای ابروم رفت!! پس فهمیدی که خالی بستم!