کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

کوروش چه میکند؟

1391/2/20 16:19
نویسنده : مامانی
587 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگیلیای من خوبین؟

جونم بگه براتون که کوروش شیرین شده در حد باقلوااااااااا,  قوتووو, سوهان حتی از اینام بیشتررر

کوروش این روزا نصفه میغلته, همه چیزو با دستای کپلیش میگیه و میبره سمت دهنش و وقتی جلوی آینه

میگیریمش غش میکنه از خنده. خیلی دوس داره رو پاهاش نگهش داریم. دلش میخواد بشینه و خدا رو شکر

خوب غذا می خوره. غذا منظورم همون مخلوط پودر بادوم و نبات و آرد برنج و نشاستست. که همه اینا رو 

آسیاب کردم و روزی سه وعده می خوره و خیلی ام دوست داره. دیگه از خوابیدناش بگم که خیلی جیغ می 

زنه تا بخوابه و این سخت ترین قسمت کوروش داریه. یه هفتست الان که شبا ساعت 4 زودتر نمی خوابه.

دوس داره بازی کنه و دیگه اینکه می ذارم تو روروئکش و عقب می ره. امروز تو روروئک بود تو آشپزخونه و 

جلوی آینه گاز که دیدم داره می خنده و با خودش حرف می زنه. اینقد نگات می کنه که باهاش حرف

بزنی تا بخنده نیشخند گاهی دلم می خواد واقعا بخورمش

دیگه فعلا همینا یادم بود. مرسی که همراه من و کوروش جونی هستین. دوستون دارم. 

عکس در ادامه مطلب

کوروش در حال شناخت خود در آینه گاز

اینجا کوروش روبروی آینه گاز داشت با خودش حرف میزد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان کوروش
20 اردیبهشت 91 16:54
با خودت چی می گی خاله جون ؟ جیگرشو که اینقد خوش خنده اس
نرگسی
20 اردیبهشت 91 16:58
عزیز دلمممممممممممممممم .. بوسسسسسسسسسسسسسس ..
nafi3
20 اردیبهشت 91 18:18
عسیسم از خدا میخوام همیشه لبت خندون باشه
نایسل
22 اردیبهشت 91 15:35
آخییییییییییییی نابغه من