کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

آقا کوروشمه!!! 30/1/90

1391/1/31 17:52
نویسنده : مامانی
600 بازدید
اشتراک گذاری

کوروش متوجهنیشخند

کوروش متعجب!!

کوروش ناقلا

سروری آبجی

مادر من چقددد عکس می گیری؟؟؟عصبانی

کوروش و رفقا

 

 کوروش مرموز می شوددچشم

عشقی به خدا

خدایا به خاطر همه چیزای خوبی که به من دادی ممنونم ! محصوصا مامانمعینکزبان

بیا بازی!

خوشتیپ تزینی مامانی

ناز داره پسرممم

قلبم مال تو

کوروش کپلیان

تلاشهایی برای نشستن

نمایی از اتاق گل پسر

نمایی از پنجره اتاق کوروشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نرگسی
31 فروردین 91 18:49
چه حیاط با صفایی ! مادر و پسر خیلی باحالیدددد .. تو این عکس اولیه خودش میگه بیا منو بخور . وای خدا چقدر شیرینه ماشالله هزار ماشالله ..
نفیسه (دختر عموی بابای یگانه جون)
31 فروردین 91 20:12
سلام حالتون خوبه چه عکسای ناز و بامزه ای من همیشه میام و عکسای کوروش جونو میبینم و خیلی دوسشون دارم
مریم مامان عسل
2 اردیبهشت 91 10:49
خاله مریم قربون اون ژستات بشه! ماشالله هر روز داری شیرین تر میشی عزیزم.
نرگسی
2 اردیبهشت 91 14:06
یه سر رفتم .. الان اومدم یادم نیست برات خصوصی گذاشتم یا نه ولی یه سر برو خصوصی کارت دارم ..