کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

کوروش و دوستان

1391/1/8 1:19
نویسنده : مامانی
656 بازدید
اشتراک گذاری

2وم فروردین تا عصر خونه بودیم و بعد از ظهر رفتیم خونه ی آقا جون محمد و بعدشم خونه ی بابا بزرگ یگانه

که شامم اونجا بودیم و از کوروش و محیا هم کلی عکس گرفتم که نمی دونم چرا پاک شده بودناراحت

دیروز 3 فروردین, ظهر رفتیم خونه ی مامانم چون می دونستم کمرش خیلی درد می کنه گفتم برم یکم کمک

کنم. و چه خوب شد که رفتم چون عصر براشون کلی مهمون اومد. خانواده ی دایی حسنم با بچه ها و نوه 

هاشون, رضوانه ( نوه ی بزرگ دایی حسنم که تازه قد کرده بود هم اومده بود با شوهرش ( تهران زندگی می 

کنن ).

بعد از رفتن اونا هم مرتضی و امیر با خانوما و بچه هاشون اومدن و شام بودن و بعد رفتن ( بچه های دایی علی 

خدا بیامرزم ). بعدشم ساعت 12 شب بعد از شستن ظرفا اومدیم خونه و من کوروش جونمو بردم حموم 

بعدشم راحت خوابید گل خوشگلم. تا صبم خودم بیدار شدم 3 بار و بهش شیر دادم... اصلا بیدار نشد پسرم.

امروز 4 فروردین خونه ی دو تا از دایی های من جلوس بود. دایی محسن و دایی محمد...که هر دوتاشو رفتیم.

اینم عکس بچه های فامیل که این چند روز دیدیم.

 

 

فرشته ی قشنگم در حمام 3.1.91

شهریار نوه ی دایی حسنم که 20 روز از کوروشم بزرگ تره.

 

کوروش و حسین پسر مرتضی نوه ی دایی علی خدا بیامرزم که 6 ماهشه عزیزمممممم

محمد رضا بازم نوه ی دایی حسنم 1 سال و 3 ماهه. دقیقا یک سال از کوروشم بزرگتره

نسترن نوه ی دایی حسنم 1 سال و 6 ماهه 

ااااا!! این که عشق منه اینجاقلب

بازم نسترن جون

 

نسرین جونی خواهر نسترن, 8 ساله

محمد پارسا نوه ی دایی محسنم, 4 ساله 

فاطمه جونی خوشگله 8 ساله نوه ی دایی محسنم

آلا کوچولو, دختر عمه اکرمم 8 ماهه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم مامان عسل
5 فروردین 91 7:48
اوه اوه! چه خبره! همیشه به مهمونی زهره خانوم! کوروش خوششششگلم از همه ی این دخترا و پسرای فامیل سرتره ماشششششالا!
فرزانه
6 فروردین 91 0:37
اق جووووووووووووون چه همه عکس خیلی ناااااااااااااااازه دلم براش تنگ شده ی عالمه سال نو مبارکــــــــــــــــــــــــــــ
فرزانه
6 فروردین 91 0:39
چه بچه ها معصومن امیدوارم همشون اینده ای زیبا و قشنگ داشته باشن مخصوصا پسر طلای ما اقا کوروش