کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

کوروش 8 ماه و نیمه من

1391/6/20 15:41
نویسنده : مامانی
459 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتیه که مد/فوع کوروش عجیب غریبه! یعنی اصلا خوب نیست. دیگه اینکه با این غذاهایی که کوروش

میخوره باید خیلی تپلتر از اینی که هست باشه. خلاصه  امروز با بابایی رفتیم مرکز بهداشت.

بعد دیدم باید ماه پیش میرفتیم. خانومه کمی دعوام کرد و بعد کوروشو گذاشتم رو ترازو.

از خوشحالی داشتم بال در میاوردم. 11 کیلو شده بود. و قدشم 82 سانتی متر  ( ماشالا )

بعدش رفتم پیش پزشک عمومی و بهش مشکلو گفتم. براش آزمایش مدفوع نوشت و باید تا سه روز

مدفوعشو ببرم برای آرمایش. همین دیگه خبر خواصی نیست.

دوستون دارم.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

دايي علي
20 شهریور 91 15:24
سلام من دايي يه ني ني خوشگلو سيندرلام اگه ماشيل با تبادل با من هستيد ما رو با نامه پريچهر گلها لينك كنيدو بعد به وبلاگ سيندرلا بياين و من بگيد تا لينكتون كنم ممنون باي!!
مامان کوروش
21 شهریور 91 9:25
انشا... چیزیش نیست عزیزم ، ماشا... اینقد شیطونی می کنن که وزن نمی گیرن


ایشالا که چیزیش نیست. واقعا همینطوره!
mamane Ali
21 شهریور 91 16:38
سلام عزیزم کوروشی چطوره ؟ دیگه پیش ما نمیای؟
خیلی دوست دارم رژیم بگیرم و برگردم به دوران باربیت ولی راستش حوصله میخواد و یه کم اعصاب که من فعلا ندارم! تازه شنیدم تو دوران شیردهی رژیم غذایی نباید گرفت باید با ورزش وزن کم کرد! ولی حالا ادرس وبلاگتون رو بده شاید اگه دیدم تشویق شدم!
راستی ماشالا هزار ماشالا به رشد کوروشی ! اگه تو این زمینه کمکم کنی که خیلی خیلی ممنونت میشم.. پسر ما که رشدش از نرمال هم پایینتر شده !


سلام عزیزم من همیشه میام پیشت ولی نمیشه نظر بذارم. آدرس اون وبلاگو برات خصوصی میذارم. کوروش کلا مثل خودم شکمو شده. خدا رو شکر. براش فرنی و پلو درست میکنم با بادوم و آب گوشت و کره و چیزای مقوی دیگه. ماشالاااااااا میخوره همشو.

مامان محمد صدرا
21 شهریور 91 19:13
سلام زهره جون منم تپلم آدرسو لطف کن ممنونم.کوروشم رو ببوس


میفرستم برات.
نرگسی
22 شهریور 91 1:10
ماشالله عزیزم هزار مشالله ..
ای جان عزیز دلـــــــــــــم .. بووووسسسسس



عطیه
24 شهریور 91 20:05
آدرس وبلاگ جدیدتونو می دین ؟لطفاً


میفرستم برات

مامان محمد صدرا
25 شهریور 91 15:03
دعایت میکنم زیر این سقف بلند روی دامان زمین هر کجا خسته شدی
یا که پر غصه شدی دستی از غیب به دادت برسه
بینهایت زیباست که آن دست خدا باشد و بس....



ممنونم از این دعای زیبا عزیزم
مادر دوقلوهای ناهمسن
25 شهریور 91 20:40
سلام
ما هم می گیم ماشالله


مریم مامان عسل
27 شهریور 91 17:08
ماشالله به جونت عزیز دلم. رشدت عالیه بزنم به تخته.
زهره جون چی شده شما هم چند وقته پست جدیدی نمیزنی؟
نکنه مثل من دچار یاس فلسفی و افسردگی شدی؟!!
نمیدونم چرا چند وقته حال و حوصله هیچ کاری رو ندارم اصلا


یه جورایی دستم به نوشتن نمیره! ترجیح میدم همه وقتمو با کوروش بگذرونم و البته این روزا به آشپزی.
با عسل یه روز بیا خونمون دیگه
Windysmith
29 شهریور 91 14:06
خصوصي داري عزيزم
ملی مامان میکاییل
1 مهر 91 22:23
اصلا خوشم نمیاد کم میای دیگه


نمی تونم این روزا برای زمانم برنامه ریزی کنم وقت کم میارم. باشه مینویسم عزیز دلم
مریم مامان عسل
1 مهر 91 22:24
سلام زهره جون کجایی؟
شمارتو روی گوشیم دیدم متوجه نشده بودم تماس گرفتی.
گوشی نیست که اسباب بازی عسل خانومه.
هرچی به خونه و موبایلت زنگ میزنم از صبح جواب نمیدی.


خونه نبودم دیگه! میخواستم بیام خونتون که نشد. یه بار دیگه ایشالا